Godmorgon!

Igår sov jag alldeles själv i ett jättestort, tomt och knakigt hus och jag fattar inte hur jag lyckas skrämma upp mig själv, men jag lyckades utmärkt. Så jag somnade inte förrän vid tre. Efter att ha tittat på lite Disney för att påminna mig själv om allt det goda i världen!!

Jag satt uppe ett tag och försökte förstå designfunktionen på bloggen också, men det lilla jag en gång i tiden, på grundskolan, lärde mig om HTML verkar ha blivit total inaktuellt så jag får avvakta och be en kunnig vän om hjälp... Jag fattar inte ens hur man får med en bild i inlägget. Så teknisk är jag. Grattis till mig. Men det ska jag nog kunna komma på alldeles själv förr eller senare. Alla andra kan ju!

Ny måste jag fortsätta på min B-uppsats om den underbara Toulouse-Lautrec och hans komplicerade konstnärsskap. Inte för att jag riktigt känner för det. Men det gör jag nog aldrig... Om jag ska vara heelt ärlig. Nej. Nu äre dags för sommarlov!

Nästan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0