Fy vad jag är duktig!

Jag slutade röka den 26 april. 2010. Det var efter en klassresa till Berlin under vilken jag nästan rökte sönder mig eftersom alla rökte, drack och hade det trevligt. Sen blev det för mycket och jag bestämde mig för att sluta.
Men ibland äre så jääkla svårt! Ibland så känns det som att jag skulle kunna byta allt mot en cigarett. Som nu. Fast känslan kommer mer och mer sällan.
Så att så duktig är jag! :-D
Och nu när jag sagt det I MIN BLOGG så kan jag ju inte ändra mig. Hur skulle det se ut liksom?!?!?



Och min B-uppsats där 9/10 sidor var skrivna hade tydligen helt fel upplägg och behövs göras om. Från scratch. Redo. Så jag har helgen fixad. Det känns ju jättebra. Verkligen perfekt Och jag är inte det minsta lilla bitter.

 


Kommentarer
Postat av: elsa

Duktigt av dig!



Jag håller absolut med. Om det fanns en separat del som verkligen var lite avskild skulle jag inte heller tycka det vore några problem.

2010-05-19 @ 00:57:09
URL: http://elsa89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0