Drömmar

För några dagar sen påstod min pojkvän  Olof att jag pratade i sömnen. Tydligen sa jag något i stil med "Det är ett svart hål, fast det är rosa!"

Jag vill minnas mina drömmar oftare, det verkar ju fett coolt!

Inatt drömde jag att jag var i något stort badrum och skulle byta om till en jättefin röd klänning inför en fest, men ljuset släcktes hela tiden i badrummet och jag kunde verkligen inte hitta klänningen, men jag letade nog i flera timmar, den där festen måste ju ha tagit slut för länge sen. Det var minst sagt frustrerande och det kom in massa folk och gömde sig från maffian också så jag var tvungen att vänta på att det blev mörkt för att komma ut och leta...

A case for Freud!

Någon annan som drömmer massa wacky stuff?


Kommentarer
Postat av: Olof

Jag drömde att jag kom ut ur en grottöppning och där ute fanns en jättestor örn som jag först tyckte var fin men sen upptäckte jag att den vaktade utgången.



Hur det hela slutade minns jag som vanligt inte

2010-05-19 @ 16:58:28
Postat av: Alice

Jag tror att den tog med dig till sitt bo och matade sina små örnbebisar med dig, så du har förträngt det helt :)Tur att det bara var en dröm!

2010-05-19 @ 17:05:31
URL: http://mondegreen.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jag drömmer oftast så himla mycket att jag brukar komma ihåg lite bitar här och var. Men nu på senaste kan jag inte minnas så mycket.

Jag har fått höra att jag också pratar i sömnen.

Det känns smått oroväckande. Man vet ju aldrig vad man kommer drömma eller vad man kommer att säga liksom :-S

2010-05-20 @ 13:13:27
URL: http://interruptedfashion.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ååh, jag blir lite avundsjuk, i mina drömmar är det bara dialog och mitt medvetna jag är alltid där och analyserar i drömmen, inte så spännande... :)

2010-05-21 @ 11:07:44
URL: http://artvsfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0