Woah!

Min blogg har faktiskt en design nu! Och inte nog med det, den har en design som är precis som jag tänkt mig! Inte nog med det heller! Jag har inte behövt göra något!!

Kära Ingrid har med minimala och motsägelsefulla instruktioner lyckats se in i min labyrintlika hjärna och projicera detta mästerverk som nu är min blogg! Den är perfekt!

Tack så mycket Ingrid!
http://crapmuffin.blogg.se

Nu måste jag packa för att jag ska till Olofs släkt och fira midsommar snart, kommer tillbaka till världen på måndag, får försöka tacka Ingrid ordentligt då!


Kommentarer
Postat av: lisa

hehe. tack så mkt! åh. jo jag föredrar också föreläsningar. är så himla seg på att sätta mig ner och titta på inspelade föreläsningar, särskilt när inte alla använder pp-presentationer till dem.. blir lite tråkigt att bara lyssna. ^^



fin bloggen har blivit!

jag måste också sätta mig ner och designa om min blogg. dels för att kommentarfälten blir helt konstiga. ^

2010-06-24 @ 13:51:01
URL: http://gogopop.blogg.se/
Postat av: M U F F I N

wiiie! i'm glad you like it. ^_^ jag följde inte dina önskningar till 100% men det blev ju bra i slutändan, haha!



råkade ta bort din bloggtoppen eller bloggportalen eller vad det nu var du hade, + bloglovin. men ska fixa det sen. ska fixa färgen på länkarna i dina inlägg också, svart och lila smälter inte in speciellt bra. :P

2010-06-24 @ 13:55:10
URL: http://crapmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0