Sommarlov

Okej, så studierna tog slut för ett tag sen och sommarlovet har varit på G ett bra tag nu, sen 4de juni när min fantastiska uppsats som jag fick VG (känner att jag måste påpeka att det är max på LU för alla är vana vid gymnasiesystemet så jag får inte den cred som jag förtjänar när jag säger VG) lämnades in. Nu har jag lämnat mitt första år på LU bakom mig, och vi får se vad jag kommer in på till hösten.

Men nu har jag sommarlov. Tänkte bara meddela om det här, officiellt, så att vädergudarna slutar hålla igen på värmen utan släpper loss lite nu. Ja, jag har pluggat klart. Det är fritt fram!

Upptäckte precis att laddaren till min kamera är hemma hos Olof, ville fotografera en bok jag läste igår för att slippa skriva över såna bitar om jag tyckte var extra tjusiga, men kameran bara dog.

Nu ser jag genom fönstret här att den grillade maten strax är färdig, så det är väldigt viktigt att jag springer iväg. Först till kvarn säger väl svenskarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0