Fundering

Jag råkade precis komma in på en blogg. En modeblogg. Inte en känd modeblogg utan en helt vanlig modeblogg. En ung tjej som försöker få sin blogg känd. Då undrar jag en sak. Nämligen hur har den här bruden råd med allt? Hur har okända modebloggare råd att blogga om sin lyxiga shopping, sina nya produkter och sin exotiska planer. De har ingen sponsring, ingen stor blogginkomst och, såvitt jag ser, inte så många läsare.

Hur lyckas de??
Jag förstår inte, den här bloggerskan visade upp ett plagg om dagen, nästan. En konsumptionshets som inte ens har en logisk grund.

Fast själv fyndade jag faktiskt ett fantastiskt reafynd, och när jag pallar dra mig ner på första våningen och hämta kameran ska jag fanimig fota det!

Man kanske ska börja modeblogga, så kommer inkomsten magiskt efter det?

Kommentarer
Postat av: M U F F I N

haha ellerhur. det är så många tjejer som shoppar som galningar, mycket för att ha något att visa upp i sin blogg. eller så är dom bara snoriga rikemansbarn, vem vet haha! men jag förstår precis vad du menar.

2010-06-23 @ 13:52:59
URL: http://crapmuffin.blogg.se/
Postat av: Maria

Rikemansbarn är det nog. Pappa betalar vetdu. :P Men det är sjukt egentligen.

2010-06-24 @ 23:01:55
URL: http://malkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0