Drömmar

Alltså drömmar är ju mighty weird.

Igår natt drömde jag att Olof var förvandlad på något sätt, så han blev en katt varannat dygn, och jag är ju allergisk mot katter, men jag ville ju kela med honom ändå! Och sen vid tolvslaget blev han männsklig igen. Och det som störde mig då var inte faktumet att han skulle få en svans 24 timmar senare, nejdå! Utan faktumet att han hade platinablont hår med mörk utväxt! Varför hade han det?? Och jag har sagt till honom nu, att det ser inte så värst bra ut faktiskt.

Så ifall han hade planer på att bli platinablond så har han förhoppningsvis ändrat sig.

Så Olof, ifall du måste välja mellan att bli katt och bli platinalond med utväxt så vet du vad som gäller!

Solving the worlds dilemmas, one by one.

Kommentarer
Postat av: M U F F I N

haha! du måste avsky den där tanken på platinablont med utväxt väldigt mycket :P

2010-06-19 @ 11:59:24
URL: http://crapmuffin.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

allt är bra tack men jag är också seg ;)



vad sysslar du med idag?

2010-06-19 @ 13:54:52
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0