Drömmar

Inatt drömde jag att jag hade en födelsedagsfest. Inte nog med det, min 20-års-fest all over again, och ingen kom! Jag bara satt och väntade utanför ett garage där festen skulle vara och ingen kom.

Sen så drömde jag om Olof, och han var jättelång. Asså inte lång som han är nu, utan typ 4 meter lång, så när vi gick tillsammans fick jag alltid ha med mig en stege, som jag lutade upp mot hans axlar och klättrade upp för att kunna pussa på honom.
Undrar vad mitt undermedvetna tycker om Olof egentligen, först blir han katt, sen bli han en jätte? Men jag stör mig itne på det i drömmarna, är han 4 meter lång så äre bara att dra fram stegen liksom. Är han katt så äre bara att ta en allergitablett...
Fint eller stört?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0